• Γλώσσα / Language
  • Γλώσσα / Language

Ποιοί είμαστε

- Προσωπικό: 480 άτομα
- Ιδιόκτητες εγκαταστάσεις: 63.000m2
- Hγετική θέση στη συνολική κατηγορία προϊόντων προσωπικής υγιεινής
- Ισχυρές συνεργασίες contract manufacturing στο εξωτερικό 
- Παραγωγή μεγάλου ποσοστού των προϊόντων Private Label της κατηγορίας στην Ελλάδα

Ποιοί είμαστε

Πράξεις φροντίδας για την αγορά

jpg;;photo epimorfosilow.jpg;;175;;1||jpg;;35489-494-1(1).jpg;;68;;2








 

Αναπτύσσουμε ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα που απαντούν στις ανάγκες ακόμη και των πιο απαιτητικών καταναλωτών. Έχουμε ως βασικές προτεραιότητες τη διαφάνεια, την υπεύθυνη επιχειρηματική συμπεριφορά, τη διαρκή συνεισφορά στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι της χώρας, αλλά και τη βελτίωση του κλάδου γενικότερα. 

 

Η δέσμευση της ΜΕΓΑ για ποιότητα και ασφάλεια των προϊόντων της.

Πίσω από κάθε επιτυχημένο προϊόν και ικανοποιημένο πελάτη, βρίσκεται η άριστη ποιότητα, η οποία αποτελεί το βασικότερο κριτήριο για όλα όσα πράττει καθημερινά η ΜΕΓΑ. Η εταιρία τηρεί πιστά τις εσωτερικές της διαδικασίες, εφαρμόζει με συστηματικότητα αυστηρές προδιαγραφές και πιστοποιείται για την ποιότητα των προϊόντων της από σημαντικούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

- Πιστοποίηση Ποιότητας (διαβάστε περισσότερα...)

 

Καινοτομία στον κλάδο - Sensitive

Η ΜΕΓΑ οφείλει μεγάλο μέρος της ισχυρής σημερινής θέσης της στην αγορά, στον καινοτόμο σχεδιασμό προϊόντων, με προτεραιότητα τον απόλυτο σεβασμό στο δέρμα. Έτσι, δημιούργησε το "Sensitive Concept", φέρνοντας μια μοναδική καινοτομία στον κλάδο και προτείνοντας μια μοναδική, ολοκληρωμένη, καινοτόμο πρόταση στην κατηγορία ατομικής υγιεινής.

- Sensitive Concept (διαβάστε περισσότερα...)

Το Cotton Concept αποδεικνύει έμπρακτα το άγρυπνο μέλημα της ΜΕΓΑ για καινοτόμο σχεδιασμό των προϊόντων της, προσφέροντας μέγιστη φιλικότητα στο δέρμα. 

- All Cotton Concept (διαβάστε περισσότερα...)

 

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Καταναλωτών

Η ΜΕΓΑ ανταποκρινόμενη καθημερινά στα μηνύματα και στις ανάγκες των καταναλωτών με συνεπή, άμεσο και αξιόπιστο τρόπο, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της εταιρίας βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση του κοινού από Δευτέρα έως Παρασκευή (9:00 - 17:00) σε τρεις γραμμές επικοινωνίας χωρίς χρέωση.

 

Στις γραμμές επικοινωνίας, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται για:

·         πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα,

·         ενημέρωση σχετικά με εγγραφές μελών,

·         ενημέρωση σχετικά με τα σημεία πώλησης και τους συνεργάτες της ΜΕΓΑ σε κάθε περιοχή.